اطلاعيه دانش آموختگي

1396/08/09 08:49

با اطلاع کلیه دانشجویان فارغ التحصیل می رساند که جهت انجام امور مربوط به فارغ التحصیلی خود صرفا در روز های یکشنبه تا چهارشنبهبه مرکز مراجعه فرمایند. بدیهی می باشد در صورت مراجعه در روز های دیگر، امکان بررسی پرونده ی ایشان میسر نخواهد بود.

الزامات و مدارک لازم جهت انجام امور دانش آموختگی و دریافت گواهی موقت

* اطمینان از تکمیل بودن پرونده بایگانی

(اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، تائیدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، اصل ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی، دو قطعه عکس جدید و تمبر مالیاتی)

* ثبت نمرات تمامی دروس در سامانه

** ثبت درخواست تسویه حساب در سامانه

* تائید تعداد و نوع دروس گذرانده شده توسط مدیر گروه مربوطه

* تکمیل فرم تسویه حساب به صورت فیزیکی و سامانه ای با مراجعه به واحدهای مختلف مرکز

* پرداخت 10 درصد از کل مبلغ وام دریافتی از صندوق رفاه دانشجویی

کلیه برادران می بایست جهت دریافت مدرک موقت خود یکی از مدارک زیر را به آموزش مرکز تحویل دهند در غیر این صورت تنها نامه ای مبنی بر دانش آموختگی ایشان از دانشگاه به سازمان نظام وظیفه ارسال خواهد شد و امکان صدور مدرک موقت برای ایشان وجود ندارد.

توجه نمائید که فاصله زمانی بین درخواست دانشجو و صدور گواهینامه موقت، حداقل 25 روز کاری می باشد.

* فتوکپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا معافیت موقت



*کپی برگ اعزام به خدمت بدون مهر غیبت كه به تاييد دفاتر اسناد رسمي رسيده باشد



*اصل گواهی صادره از حوزه نظام وظیفهمبنی بر اشتغال به خدمت نظام وظیفه



*اصل گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر، از دانشگاه محل تحصیل که شماره و تاریخ معافیت تحصیلی درآن ذکر شده باشد

NotFoundImage

استفاده از مطالب و اخبار پورتال با ذکر منبع (آدرس صفحه) بلامانع است